Sajnos a kormány "nagy" erőfeszítéseinek hála nem hogy csökkenne a munkanélküliség hanem nő, mondhatnánk messze még az 1 millió új munkahely (szakértők szerint kivitelezhetetlen) de a fiúk dolgoznak rajta :).

Ki menthet meg minket, talán a filmipar?

Munkanélküli vagy? Válassz ! Brad Pittnek vagy közmunkában felügyelővel akarsz dolgozni?

Hosszú sorokban álltak az emberek, hogy B. Pitt új filmjében zombikat játszanak, nem azért mert értékelik művészi alakítását vagy rajongnának érte, hanem a pénzéért, napi 7000-ért, persze van más lehetőség is a kormány ajánlata talán 2394 ft/nap.

Most úgy tűnik Pitt nyert, mert több ezren jelentkeztek zombinak, sajnos sminkre sem kell sokat költeniük, mert nálunk "zombibb", pesszimistább statisztákat nem találna a környéken.

Remélem végleg ide költöznek és sok filmet csinálnak, hogy végre megoldják a magyar munkanélküliséget. Másra úgy sem számíthat senki :(

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dawmar.blog.hu/api/trackback/id/tr693180903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JP_Proudhon 2011.08.27. 11:00:06

Hát szerintem tévedsz, én ott voltam és az emberek többsége pont arról beszélt a 100 méteres sorban, hogy 7000 Ft nélkül is bevállalná, mert önmagában nagy élmény egy zombis csatajelenetben szerepelni. Voltak emberek akik Miskolcról, Szegedről jöttek fel jelentkezni, nekik abszolút nem éri meg pénzügyileg, mégis velünk együtt úgy gondolták, hogy az élet tele van nagy kérdésekkel, amit talán egy ilyen extrém szituációban, új emberek megismerésével megválaszolhatunk.
No akkor most ki is a pesszimista?

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.27. 11:07:33

@JP_Proudhon: igazad van ! érezd a szövegben az élcet(mit ad a kormány,hogy oldja meg a munkanélküliséget,mennyire pesszimista a magyar) igy már érted :))

Tótpofájú 'medve' Józsi 2011.08.27. 11:39:41

Hitelesen zombit játszani nem is olyan könnyű, mint gondolnánk, a Walking Dead-ről láttam egy kisfilmet, koreográfusok tanították a statisztáknak miként kell zombisan mozogni-járni .

gézukácska 2011.08.27. 11:49:39

Azt nem értem, miért kell KERESNI a zombikat. Ott van mindjárt 386 db egykupacon! :)

popocatepetl 2011.08.27. 11:53:17

Pff, 1 perc elfecsérelve az életemből. Minek akar humorizálni akinek nincsen érzéke hozzá?

kvadrillio 2011.08.27. 11:57:48

Pitt nélkül is zombi itt már mindenki, kormányaink jóvoltából !

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.27. 11:59:23

@popocatepetl: sajnos a munkanélküliség nem a humorhoz tartozik :(

popocatepetl 2011.08.27. 12:04:48

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: Ha munkanélküli vagy, akkor inkább az álláskereső portálokat böngészd, ne itt zombizd a nemzeted tagjait!

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.27. 12:10:13

@popocatepetl: örülök, hogy te abba a pár %-ba tartozol aki még optimista,sok sikert:)

Neve Senki 2011.08.27. 12:27:06

Szerepelnek egy filmben. Jól érzik magukat. Kapnak érte zsebpénzt, ami az útra + ebédre elég. A poszt írója meg ingyen hülye és megkeseredett.

_Molly 2011.08.27. 12:32:39

Teljesen jogos felháborodás a Magyar Állam által kínált havi bruttó (!) 57.000.-Ft (napi 2394 ft) közmunka miatt, amit sikerült a szakszervezetek által kiharcolt minimálbér ALÁ küldeni!

És tegyük hozzá, ez csak teljes munkaidőre, azaz napi 8 órányi segédmunkára jár, miközben a meghirdetett program szerint a közmunkásokat 4 órás munkaidőben fogják foglalkoztatni, hogy több embernek jusson ebből a nagyszerű pénzkereseti lehetőségből. Ebből természetesen lejön a 16%-os adó és az egyéb járulékok.

Brad Pitt valóban többre becsüli magyarországi alkalmazottainak munkaerejét, mint a saját kormányunk.

Thrasher 2011.08.27. 12:33:34

Hűha, roppant maró, élcelődő írás, komolyan megvillantottad vele intellektuális oldaladat!

A faszt, úgy írsz, mint egy buta szakmunkás, szar az egész.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.27. 12:38:20

@Thrasher: az lehet, hogy nem írok jól,de olyan szintre mint te kommentelsz sosem süllyednék :))

.lll. 2011.08.27. 12:42:57

gratula a főódalhoz!

zombiválogatás pedig tök felesleges,ott van a békávés ork banda ingyér:D

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.27. 12:47:39

@lófő: köszi, rendes vagy én is meglepődtem, 2 nap alatt a 2. szösszenet van kint, egy kezdőnek ez megtiszteltetés :)

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.08.27. 12:51:11

idiota ez a pitt... ha narancssarga jelmezt terveztetne a zombikra fidesz felirattal, nem hogy fizetnie nem kene neki, hanem a tobbmillio zombi fele onkent es dalolva ajanlana fel a maradek nyugdijmegtakaritasat, szazezrek mondananak le mosolyogva a lakasukrol/hazukrol, es pittek nem tudnak eltalicskazni azt a rengeteg penzt, amit ezek az agymosottak "viktor! viktor!" felkialtasok kozepette a laba ele szornanak...

hulye ez a pitt.

_Molly 2011.08.27. 12:55:14

@JP_Proudhon: "az emberek többsége pont arról beszélt a 100 méteres sorban, hogy 7000 Ft nélkül is bevállalná, mert önmagában nagy élmény egy zombis csatajelenetben szerepelni"

Na, pont ez a szép ebben a történetben, hogy bár valszeg Brad Pitt is tudja, hogy a népek akár ingyen is vállalnák a dolgot a buli kedvéért, MÉGSINCS arca ahhoz, hogy kevesebb bért adjon 1 napi munkáért! Szerintem erről (is) szól a poszt.

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2011.08.27. 12:55:52

Kellően nagy baromság a főoldalhoz, grat. Tanulj meg rendesen magyarul, jó helyesírással az önéletrajz is vonzóbb ám.

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.08.27. 12:56:01

aztan johetne a katarzis, ahogy elorenyujtott karokkal, talpig nyakonontve narancsarga muverrel vegigcammog az andrassyn a kismillio statiszta: "Viktor! Hö-Höööö! Viktor! Höööö-Hööööö!"

Ezt kihagyni.... Minimum 5 oscar.

kuki123 2011.08.27. 12:56:35

Csak jelezném hogy
-4 év elektronikai középsuli
-1 év technikusi képzés
-5 év villamosmérnöki

után a napi bérem egy ázsiai(nem kínai) elektronikai világvezető giga multi cégnél villamosmérnöki pozícióban 2 év után
6500 Ft!!! jövőre talán meglesz 6800 ft is
ohh fuck yeah

nah ennyire sikerült zombit csinálni a társadalomból 20 év alatt a kedves választottainknak.

chr(27) 2011.08.27. 13:00:06

Inkább az index színvonala süllyed hogy egy ilyen szemantikai és helyesírási szempontból is gyenge blogbejegyzést címoldalra tesz...

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.08.27. 13:00:34

volanrulz, azert beletartozik a tortenetbe, hogy a kalozkodas miatt sirankozo filmipar meg mindig sokkal konnyebben kitermeli a statisztaravalot, mint a te munkaado ceged. A szorakoztatoipari keresetek vetekszenek az elitkurvak bereivel. Miert nem lettel celeb? Az kifizetodobb... :)

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.08.27. 13:01:27

megerkezett a fidesz trollkomando :)

inkabb mentetek volna a valogatasra. pitt jobban fizet, mint a gazditok :)

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.27. 13:01:37

@volánrulz: Pittnél ha jól hallottam a 7000 Ft 12 órára és éjszakára szól, majd kiderül :) a kormány 2400 Ft-ja 8 órára közmunkára :)

_Molly 2011.08.27. 13:09:46

hehe, ezt most találtam:

"A közmunkaprogramok eredményes lebonyolításáért a szakminiszter évente részesíti "Közmunkásokért Érdemérem" elismerésben azokat a személyeket és közösségeket, akik kiemelkedően a legtöbbet tették a munkanélküliek foglalkoztatásáért."

Hogy mik vannak?

Definíció szerint Brad Pittnek is járna!

Logan Grimnar 2011.08.27. 13:13:36

@VUVUZELLANÉNI: tudod, egy fajtádbéli liberálbolsevista barom jelenléte mindig hívja a bajt :-)

oscar dirlewanger 2011.08.27. 13:17:23

38 éves vagyok, 15 éves korom óta iszok, a mozgásom lassan tényleg a zombiké!!!!!)))

popocatepetl 2011.08.27. 13:45:09

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: "örülök, hogy te abba a pár %-ba tartozol aki még optimista,sok sikert:)"

Igen, abba tartozom, de ez nagyrészt nem a politikába vetett bizalmamon alapul, hanem a magamba vetett hitemen. Tényleg, te miért mástól várod a megoldást az életedre?

popocatepetl 2011.08.27. 13:45:50

@_Molly: "Teljesen jogos felháborodás a Magyar Állam által kínált havi bruttó (!) 57.000.-Ft (napi 2394 ft) közmunka miatt,"

Nem hallottam róla, hogy kötelező lenne.

popocatepetl 2011.08.27. 13:47:05

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: "köszi, rendes vagy én is meglepődtem, 2 nap alatt a 2. szösszenet van kint, egy kezdőnek ez megtiszteltetés :) "

Azért ezen ne lepődj meg és főleg nem szállj el tőle! Szívesen kiraknak bármit, csak legyen jó kormányellenes.

tovabb a jezsovi uton 2011.08.27. 13:48:12

pitt jobban tette volna, ha fidesz nagygyűlésre megy zombit válogatni!!!!hej, pld. azok a bolond vén hülyék az orbán viktor sállal!!)))

popocatepetl 2011.08.27. 13:48:12

@VUVUZELLANÉNI: "aztan johetne a katarzis, ahogy elorenyujtott karokkal, talpig nyakonontve narancsarga muverrel vegigcammog az andrassyn a kismillio statiszta: "Viktor! Hö-Höööö! Viktor! Höööö-Hööööö!""

A büdös prolik mindig irigykedtek a sikeres emberekre.

popocatepetl 2011.08.27. 13:50:26

@volánrulz: Elég szar munkarő lehetsz. Hasonló cégnél is végzünk bérmunkát és hasonló végzettségű emberként napi 15000-t keres. A vezető mérnök napi 32000-t.

popocatepetl 2011.08.27. 13:52:16

@VUVUZELLANÉNI: "megerkezett a fidesz trollkomando"

Vén komcsadék, neked mindenki troll és béríró aki nem szajkózza ugyanazt a baromságot mint te? Hát milyen liberális szellemet sikerült magadba szoppantanod? Szégyelld magad!

popocatepetl 2011.08.27. 13:53:37

@tovabb a jezsovi uton: "pitt jobban tette volna, ha fidesz nagygyűlésre megy zombit válogatni!!!!hej, pld. azok a bolond vén hülyék az orbán viktor sállal!!))) "

Ja, mennyivel szebbek voltatok ti a hülyecharta tüntetésen. Fogatlan prolik és tetűhintás ingyenélők.

tovabb a jezsovi uton 2011.08.27. 14:01:02

@popocatepetl: a rebiszesek csinálták jól, mikor szétbaszták a csürhéteket!!!!

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.27. 14:02:39

@popocatepetl: "Tényleg, te miért mástól várod a megoldást az életedre?"
köszönöm, az én életem teljesen rendben van, én csak írogatok, mert ehhez van kedvem,tudom nem mindenkinek nyeri el tetszését,de ez elfogadom :)

popocatepetl 2011.08.27. 14:03:39

@tovabb a jezsovi uton: Igen, nagyon bátrak és nagyon ügyesek voltak, pitiáner senki életükben lehetett egy pár percnyi sikerélmény. Most viszont rábasznak.

popocatepetl 2011.08.27. 14:05:54

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: Örülök, hogy rendben van. Tényleg, miért nem veszel fel pár munkanélkülit 7000 ft napibérért? Miért azt várod el, hogy az adófizetők fizessenek annyit nekik?

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.27. 14:06:44

@popocatepetl: "Pff, 1 perc elfecsérelve az életemből." sok perc lesz ez :) de örülök,hogy mégis visszajöttél:)

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.27. 14:09:03

@popocatepetl: "Tényleg, miért nem veszel fel pár munkanélkülit" én sosem ígértem munkahelyet,főleg nem 1 milliót, én sosem ígérek olyat amit tudom nem tudok betartani, másokkal ellentétben:)

tovabb a jezsovi uton 2011.08.27. 14:11:22

@popocatepetl: ugyan, dehogy basznak a rá, a magyar nép, a magyar rendőrrel egyesülve fogja elzavarni a csuti gnómot a halál retkes faszára!!!

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.08.27. 14:44:34

Jó lenne, ha ezek után a kormány a mellett kampányolna, hogy olyan tömegjelenetes filmek remakei jöjjenek hazai forgatásra, mint a Ben Hur, a Leghosszab nap, vagy itt forgassák a kínai történelmi filmeket.

T mint T 2011.08.27. 14:48:13

De béna vagyok, hogy nem tudtam róla!!! Én is elmentem volna. Honnan lehetett tudni erről?

Bergeroth 2011.08.27. 15:02:08

@popocatepetl:
"Nem hallottam róla, hogy kötelező lenne."

Igazad van, éhen is dögölhetsz.
Mellesleg már megint milyen apropóból vagy itt? Ez a mai pártközponti utasítás?
Számtalan másik blogon bizonyítottad már, hogy mennyire ostoba és buta vagy.
Esetleg mazochistának készülsz? Ezt még elfogadnám érvként. Mást nem.

Pumpa 2011.08.27. 15:11:25

@T mint T: Ma még lehet jelentkezni 17 óráig. Ha budapesti vagy és sietsz, talán még oda is érsz. Tímár utca 2 (Asszem III. ker). Régi SZDSZ iroda :)

T mint T 2011.08.27. 15:39:26

@Pumpa: Köszi! Mondjuk, valszeg lecsúsztam róla, nincs aki a gyerkőccel maradjon, aztat meg nem rángatom oda 50 fokban. De azért nagyon király lehet!!!

belepofazok 2011.08.27. 15:40:40

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:

Index címlapra kerülni nagyon könnyű, csak írj valami marósat az aktuális kormányzatra.

Bármit.

Utána bármekkora szar is a blogod, egy ideig címlapon lesz.

Hányadék magyar ballib sajtó hatására egyre jobban kedvelem a fideszt, élén Viktorral.

belepofazok 2011.08.27. 15:42:18

Ha meg napi tízezret adna a kormáynzat a közmunkaprogramban, akkor az lenne a baj... sok gyökér troll, mindegy, csak lehessen ugatni.

Ha van segély, az a baj.
Ha nincs segély, az a baj.
Ha a segélyt munkához kötik, az a baj.
Ha sokat kell dolgozni érte, akkor az a baj....

Rosszabbak vagytok mint egy drága kurva.

mokcika · http://mokcivicc.blogspot.com/ 2011.08.27. 15:43:08

Elolvastam a kommenteket, és nem bírom megállni, hogy ne szóljak egy pár szót.
Előre bocsátom, utálom a politikát és a politikusokat is. Éppen ezért ilyen oldalakon én soha nem kommenteltem eddig. De árulja már el nekem valaki, hogy annak hogy a jó büdös francba van a politikának köze, hogy milyen aki szerkeszti ezt a blogot?? Mert azon kívül, hogy jelentéktelen emberek itt egy nick mögé bújva élik ki magukat mert így be mernek szólni a másiknak, én nem látok más magyarázatot. Sok volt ennél a cikknél a gratuláció, hagy gratuláljak én is azoknak, akik becsmérlő írásokkal gazdagították az oldalt. Mert az, hogy ekkora ésszel ilyen sokáig éltek (feltételezem azért a 8 évet mindenki elérte, mert akkor tanítják a betűket) mindenképp gratulációt érdemel!!!!

tovabb a jezsovi uton 2011.08.27. 15:44:42

azt hallottam, hogy kina megadja a politikai menedékjogot a csutinak meg pereputtyának, ha elzavarja a magyar nép!!mondjuk nem baj, csak innen takarodjanak a gecibe!!!

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.27. 15:45:55

@belepofazok: köszi,de nem azért verem a klaviatúrát (nem írom, hogy "írok") mert a címlapra szeretnék kerülni, hanem mert kérdések vannak bennem, amiket itt jól esik bepötyögni :))

Bergeroth 2011.08.27. 15:46:28

@mokcika:
Ha kritizálni mered bölcs vezérünket, akkor kizárásos alapon csakis ballib, komcsi vagy libsi lehetsz. Ez egy ilyen tény, minthogy Jézus s magyar volt, illetve a Föld szívcsakrája is a Pilisben van. Vágod.

Bergeroth 2011.08.27. 15:48:21

@mokcika:
Ja, és a DNS is úgy csavarodik, hogy az egész bolygónak MI, magyarok vagyunk az ősei. Szóval ez egy ilyen dolog, vágod.

Archenemy 2011.08.27. 16:11:40

@mokcika: "jelentéktelen emberek itt egy nick mögé bújva élik ki magukat mert így be mernek szólni a másiknak"

még szerencse, hogy te kivétel v.... oh wait!

Archenemy 2011.08.27. 16:13:18

@Bergeroth: ezen kívül ha nem hánysz sugárban mindenre és nem szavajárásod a "felcsúti náci gnóm", akkor alighanem kőjobbos inkvizítor vagy.

Hiller Józsué 2011.08.27. 16:16:31

Egy kurva szó nem esett a pénzről, innen látszik, hogy a blog író mások kamu faszságait vette át. Azt mondták, ha ott lettél volna, hogy Szeptember közepétől hívják vissza az embereket és akkor beszélnek az anyagiakról, mert azt az is meghatározza, hogy ki milyen feladatot kap, beszél e, este vagy nappal, hány napra kell, túlóra stb.
Engem megdöbbent, hogy mennyire dilettáns visszamaradott emberek élnek ebben az országban, akik ha látnak egy több ezer embert statisztaként foglalkoztató filmet, akkor valahogy nem tudják ezt feldolgozni. Odajönnek az indexes gyíkok és megkérdezik mégis miért akarunk ebben szerepelni? Zombik akarunk lenni? Brad Pitt miatt? Itt tartunk. Szerintem az elmúlt 20 év alatt jobban elmucsásodtunk mint amikor "elzártan" éltünk. Nem tudunk megküzdeni ezekkel a dolgokkal. Akárki nyilatkozott erről a tetves statiszta castingról, valahogy dőlt belőle a baromság. Kurvára nem hiszemm, hogy Októberben este a 12. órában bárkit is érdekelni fog Brad Pitt meg, hogy ki zombi, ki nem. Meg milyen dumák ezek: Biztos a napi 7000ft-ért. Mégis mi faszért szerinted?

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.27. 16:25:45

@Hiller Józsué: arra szerettem volna rámutatni, hogy mindent megpróbálnak az emberek elvállalni( ez most épp jó meló,de emlékezz az utcaseprő állásra hányan jelentkeztek, még diplomások is) egy kis pénzért( az összeg mellékes), mert azt nem látják, hogy a kormány tenne valamit a munkahelyteremtésben, pedig ígérte :(

mokcika · http://mokcivicc.blogspot.com/ 2011.08.27. 16:36:35

Bergeroth, kritizálni merem??? Naná, bár fingom nincs kiről beszélsz! :)...ballib, komcsi vagy libsi....azt se tudom ezek mi a p....t jelentenek! Mint mondtam utálom a politikát, és a politikusokat is. Nekem aztán édes mindegy melyik oldalon áll, vagy hogy oldaltalan e! :) Archenemy, köszönöm, hogy bebizonyítottad az elméletem igazát! :) Ha nem tűnt volna fel, én nem becsméreltem senkit, nem sértettem meg senkit, aki nem adott rá okot. Mondanám, hogy de a te neved megjegyzem majd, de hazugság lenne, mert nagy ívben tojok az olyan ember fejére amilyen te vagy!!

kuki123 2011.08.27. 16:58:32

@popocatepetl:

nos nem csak én keresek ennyit hanem az egész mérnökségen szinte mindenki ennyit
a vezetők nyílván többet, de azért nekik se szált el a bér.

nettó-ról beszéltem egyébként

de ha már itt tartunk megadhatnád a cég nevét valamit, hogy mit is végeznek.

Bergeroth 2011.08.27. 17:19:07

@mokcika:
Szóval nem ment át az irónia?
Szomorú vagyok...

mokcika · http://mokcivicc.blogspot.com/ 2011.08.27. 17:26:18

@Bergeroth: Az irónia olyan közlésmód, amelyben a kimondott jelentést felülírja a közlés módja által hordozott jelentéstartalom. Na most akkor, mi a tajték van?? Mint mondtam nekem minden tehén azaz politikus fekete, tehát nem látom világosan a rejtett ám mégis közszemlére tett mondanivalód lényegét. Azt viszont minden külön segítség nélkül tudom, hogy mindegy milyen oldalról beszélünk, minden politikus csal, lop és hazudik. Ahogy minden 2. magyar is. Mi következik ebből?? Hogy fél magyarország politizál, ahelyett hogy dolgoznának hogy jobb életük legyen. Ennyi az én rövid, tömör véleményem!

Dr. No 2011.08.27. 17:33:21

Ehhez képest a második válogatási napon sorállás már egyáltalán nem volt.

Bergeroth 2011.08.27. 17:46:02

@mokcika:
Az, hogy minden politikus lop, csal, hazudik, az tény.
Viszont az, hogy minden 2. magyar is ilyen lenne, azt azért kicsit erősnek érzem.

"Na most akkor, mi a tajték van??"
Az, hogy nem érted. :)

sprenczl 2011.08.27. 17:48:00

Hogy azért vegyük észre a kis műhelytitkot:
A minimálbér az USA-ban kb/pont ennyi...
800 dodó 22 munkanapra. Napi 7000 HUF.

Dudadoktor · http://napiduda.blog.hu/ 2011.08.27. 17:55:16

Demagóg, modoros cikk. Voltam ott, mert engem is érdekel a dolog, rengeteg ember csak a buli és az érdeklődési köre miatt ment oda. Volt erről egy index video is, nézd meg.

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2011.08.27. 17:58:02

Viszik az olcsó lakást Pécsett, mint a cukrot

Jó ütemben menekül Pécs bérlakásaitól: nagyjából két és fél - négy millió forint között találnak gazdára a volt önkormányzati bérlakások. Hetente 5-8 szerződés érkezik a Pécs Holdinghoz.

Mint ismert: Pécs megválna bérbe adott lakásainak egy részétől. Közel 4400 ilyen van jelenleg, és már ez is többszöri szanálás eredménye. Közülük 2000-et határozatlan időre vettek bérbe, és szociális alapon fizetnek utánuk bérleti díjat, ami a fenntartás költségeit sem fedezi.

A város hatályos lakásrendelete lehetőséget termet a bérlőknek, hogy megvegyék az ingatlant. Készpénzes fizetés esetén a forgalmi érték mindössze 54 százalékát kell leszurkolni a városi vagyonkezelő Pécs Holdingnak.

A város a tervek szerint a következő öt évben évi 50-100 lakást értékesítene. Az ügyről a héten az önkormányzat gazdasági bizottsága tárgyalt. Itt kiderült: komoly az érdeklődés a lakások iránt, hetente 5-8 szerződés érkezik a Holdinghoz, csak eddig mintegy 200 lakás bérlője jelentkezett. Az ingatlanok hozzávetőleg 2,5 és 3,8 millió forint körüli árért kelnek el.

Másokat ezért börtönbe csuknak, a fidesznek ezt is lehet!

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.27. 18:03:01

@Glider pilot: írhatnám azt: Én kérek elnézést! de nem a válogatásról szól,hanem a munkanélküliségről :)

Dudadoktor · http://napiduda.blog.hu/ 2011.08.27. 18:10:04

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: de miért nem a rokkantnyúdíjhoz hasonlítod akkor már, vagy az etiop ensz segélyhez? Miért nem lehet azt írni, hogy tök jó hogy van egy ilyen lehetőség, filmrajongóknak, és azoknak akik akarnak keresni egy kis pénzt?

Egyből jön a "de szar nekünk" demagóg felhang, meg a politika.

Amúgy meg az eszmefuttatásod bármire igaz, a magyar zöldségesnél levő alkalmi munkára felvett ládapakolgató segédmunkás is többet kap mint a a közmunka, csak neki a munkaadójának semmi köze Brad Pithez, így hatásvadász hülyeségeket se lehet róla írni.

kutykuruty78 2011.08.27. 18:12:09

na tegyük ezt tisztába:

a statiszták alap napi bére 7000Ft.
Ez 12 órára van, de nagyon sokszor van túlóra is, és nem mondhatod, hogy akkor neked elég a 12 óra és viszlát.
Ezután az első három túlóra 10%, azaz 700Ft/óra, a negyediktől dupla. nem ritka a 4-5 túlóra, plusz utazás.
hazaérek mondjuk 10re,és hajnal 3kor kelés.

attól, hogy éjszaka van forgatás, nem kapsz több pénzt. ezt a pénzt nem "brad pitt" adja, hanem az ügynökség, és minden filmben ennyi. ennyi a Borgias-ban, az asterixben, a Titanicban stb stb. (jó, hallottam olyat, hogy itt 10e lesz az alap, de ez csak zuhanyhíradó)

ennyi pénzért neked ott kell állnod a napon 40fokban is, vagy hóban fagyban. asterixben pl hosszú kötött pulcsiban, bakancsban, pamut lábszárvédőben, vagy éppenséggel páncélban (ami vagy fém, vagy műanyag).

általában 5:30,5:45 körüli találkozó van, de van olyan is, hogy hajnal 2-3 között jön érted taxi, ha mondjuk 4-500főnek készen kell állnia reggel 8-ra. jelmezben, sminkben a díszletbe beállítva.

vannak szopós napok, vannak laza napok. valaki ezt nem bírja, valaki amazt. (mondjuk reggel 8-ra ott vagy beöltözve, és te mondjuk csak du 6-kor kerülsz jelenetbe.)
szal meg kell tanulni elfoglalni magad.

amúgy kurvára nem örülök, hogy ennyire nyíltan meg lett hirdetve ez a casting, mert most csomó új ember kerül be, nagyobb lesz a konkurencia, meg egyébként is faszom az újakba: általában ők azok, akik miatt itt bármit meg lehet csinálni a statisztákkal, mert "jujjnemmerekszólnivagyellenkezni, mert akkor nem hívnak többet."

tavaly volt olyan, hogy egy meredek sziklás hegyoldalról kellett katonai menetben lejönni. szakadó esőben. volt 1 lábtörés is. sokan, akik akkor voltak először, soha többet nem jöttek. akkor is kellett vagy 50-100 'lázadó', aki fogta magát és levonult a díszletből. nekik hála lett aznapra 10rugó a pénz. a csicskáknak is, akik ott maradtak csinálni tovább. (amerikában ha a produkció biztosítója meglátta volna a körülményeket, leállítja a forgatást azonnal)

szal aki azt hiszi, hogy úristen 7rugó, az kapjon már észbe. eleve nem tudsz mindennap menni. van olyan hét, hogy igen, de ehhez csókosnak kell lenni, több filmnek kell forognia egyszerre.

ezért akar mindenki kiemelt statiszta lenni, az dupla pénz. vagy fénydublőr, mint pl VV olivér. (na ő pl nagy csókos volt, ő biztos nem ment volna el 7ezerért sima statisztának)

jah és a sok hülyének, aki a brad pitt miatt akar eljönni - egy statisztának annyi esélye sincs találkoznia velük, mint egy rajongónak. azokhoz tavaly is odament jolie is meg ő is autogrammot adni, de ha te odamész, akkor kibasznak a filmből. reggel azzal kezdik, hogy se telefon, se fényképező, se színészek megkörnyékezése, különben helló.

persze, kivételek mindig vannak, el lehet kapni jó pillanatukat, lehet észrevétlenül csinálni, csak bele kell kalkulálni az esetleges következményeket. vagy azt, hogy a többi statiszta fog meglincselni, amikor 20x kell újra venni egy jelenetet, mert épp fényképeztél, megcsörrent a telód, vagy brad pittet bámultad.

és igen, kizárólag a pénzért megyek. leszarom a filmezést és a sztárokat.és 7000-es szerepre csak akkor megyek, ha nincs más.

ez sok? egy fodrász, egy sminkes, egy öltöztető 30e/nap körül kap minimum. a legutolsó set PA 25e/nap, legutolsó grippes is 15e.
kaszkadőrök pénze 50e/nap-nál kezdődik. ha már vmi mutatványt kell csinálni, akkor akár 100 is van.

asterixben a magyar segédoperatőr angolul sírt az operatőrnek - " our money is shit, only 60 thousand forint per day"

a magyar 2nd,3rd AD-k meg lazán 100 felett kapnak naponta.

aki most vérszemet kapna, ezek mind kihalásos alapon mennek. még lótifutinak se tudsz bekerülni,ha nincs ismerősöd, rokonod.

angyalföldi partizán 2011.08.27. 18:35:35

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: hát akkor kicsit balul sült el.viszont folyamatosan magyarázkodhatsz.az se rossz.

popocatepetl 2011.08.27. 22:14:31

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: "én sosem ígértem munkahelyet,főleg nem 1 milliót, én sosem ígérek olyat amit tudom nem tudok betartani, másokkal ellentétben:)"

1. nem ez volt a kérdésem lényege, hanem az, hogy miért kevesled azt a munkabért amit a mi adónkból fizetnének?
2. mostanra ígérték?

popocatepetl 2011.08.27. 22:18:23

@tovabb a jezsovi uton: "ugyan, dehogy basznak a rá, a magyar nép, a magyar rendőrrel egyesülve fogja elzavarni a csuti gnómot a halál retkes faszára!!! "

Egyesülni akarsz a magyar rendőrrel? Hát kúrj meg egyet nyugodtan, úgyis kurva a többségük!

popocatepetl 2011.08.27. 22:21:01

@Bergeroth: Szevasz, tetűhintás kutya, már megint beugatsz? Igen, tőlem akár éhen is dögölhetnek ha nem akarnak annyiért dolgozni amennyit az adófizetők pénzébők nekik kínálnak. Téged nem féltelek, a koszos fajtád mindig megtalálja, hogyan élősködjön másokon.

popocatepetl 2011.08.27. 22:23:43

@volánrulz: BP-ék nettó 7-t fizettek és 8 óráért? És fizettek utánuk mindenféle járulékot, adtak éves szabadságot, közlekedési támogatást, stb? És vajon éveken át alkalmazták a statisztákat vagy 1-2 napig?

genghis 2011.08.27. 22:47:55

bocs de butasag. ha nekem kene fizetni is elmennek halivudi filmbe zombinak!:D jelentkeztem is.;)

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.08.28. 06:03:56

ORSZÁGOS MEGMOZDULÁS! TALPRA MAGYAR!Kormány elzavarás lesz! Idő 2011. szeptember 29. · 7:00 - 23:30 Helyszín Bp. Kossuth Tér

sprenczl 2011.08.28. 06:51:16

@Ezt elkúrtad Gonosz Törpe: Ez egyben az új Proletár Internacionálé kezdete is...? Muhaha!

jssyjrm 2011.08.28. 08:51:11

sprenczl 2011.08.27. 17:48:00
Hogy azért vegyük észre a kis műhelytitkot:
A minimálbér az USA-ban kb/pont ennyi...
800 dodó 22 munkanapra. Napi 7000 HUF.

Az USA-ban nem egységes a minimálbér, az államok elvben maguknak döntik el, de 3 állam kivételével mindenhol 8.67usd (~1700ft) és 7.25usd (~1400ft) között mozog.

A havi 800 dodó hogy jön ki?

csak magamat képviselem 2011.08.28. 10:31:19

Egyrészt, mehetsz ide is oda is.
A 2400-at hosszú távra és helyben kapod, ha tudsz dolgozni. hosszú távra.
15 napig (de inkább 5-10 az) kicsit jobban keresni, az teljesen oké, de hol itt a kapcsolat?
Pitt úr, az adakozó zombigyűjtő havonta jön?

csak magamat képviselem 2011.08.28. 10:39:04

A vidékieknek meg annyira megéri, hogy közben akaszkodjon rá a budapesti rokonaira, vagy menjen hotelba, diákszállásra (mondjuk az olcsó, de akkor is).
Ingyen semmi sincs, miért érzem azt, hogy itt a hófehér és az Erő sötét oldala van szembeállítva?
Ezt mindig leírom, Viktor egy szimpla mániákus, de nem tesz túl 385 társán.

neutrontranszmitter 2011.08.28. 11:43:39

ne bántsátok szegény bloggert, ő valószínűleg egy szdsz-es heroinista szülők gyermekeként jött a világra, és ez a blog most az ő felvételije az indexhez. egyértelműen kirívó tehetség lakozik benne. jól tudja azt is, hogy ha az szdsz vagy épp az mszp lenne hatalmon, akkor ők ki tudnák védeni a gazdasági válság minden egyes szelét is, és az, hogy a fideszt megelőzően nagyobb volt a munkanélküliség, illetve hogy a 2008as válságkor elsőként dőlt be a magyar gazdaság, és szorult hitelre, az merő véletlen. de ők most profik lennének, higgyétek el neki. És a fidesz most szar, mert nem tudja kivédeni, amikor egy amcsi hitelminősítő leminősíti amerikát, hogy akkor ne szaladjon el az euró, és a dollár, majd a forint árfolyama... de bezzeg ha gyurcsány elvtárs lenne köztünk vezérként, akkor a forint stabil maradna!! bizony... akkor nem lenne ingadozás. az ő egyetlen szava megnyugtatná a piacokat, és mindenki forintba fektetné a pénzét...

Bergeroth 2011.08.28. 13:14:08

@popocatepetl:
Ha nem lennél annyire sötét mint a fekete föld, akkor talán megszánnálak és elmagyaráznám, hogy miért vagy hülye mint a segg.
De jobban belegondolva inkább hagylak a francba, mert az ilyen végtelenül ostoba véglények mint te, jobb ha idő előtt kipusztulnak, mielőtt egy újabb pestist hoznak a világra.
Az a baj veled, hogy beképzelsz magadnak valamit és azt hiszed, hogy az úgy van.
Ebből kifolyólag pedig folyamatosan pofára esel, ugyanis a gondolatmenetednek a legkisebb köze nincsen a valósághoz.
Te egy agymosott idióta vagy, aki annyira hülye, hogy még az is csoda, hogy a saját létezésedet képes vagy felfogni.
Bújj vissza a kavicsod alá és maradj is ott.

somlai64 2011.08.28. 22:52:22

Nagyon jó lenne napi 7000-et kapni azért, hogy festékkel összekent képpel üvölthessek és höröghessek. Kicsi gyerekként tehettem meg ezt utoljára :D

popocatepetl 2011.08.29. 13:58:02

@Bergeroth: Szevasz hazátlan korcs kutya! A te gondolatmeneted és érvelésed aztán igazán világos, logikus és meggyőző volt. Nem elég ám az, hogy magadat tartod a kiválasztottnak, ettől normális ember nem esik hasra. Inkább fürüdj meg néha, attól jobban fognak szeretni!

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.08.30. 10:17:06

Ez valami zombi háború utáni cuccos lesz (van egy ismerősöm, aki jelentkezett zombinak :) ). Budapesten sok helyen lehet forgatni ilyet. Nem is kell nagyon sminkelni a környéket sem. :)
süti beállítások módosítása